Wednesday, August 28, 2019

Project and Programme Management Essay Example | Topics and Well Written Essays - 1000 words

Project and Programme Management - Essay Example For HuanghÐ µ, CRM must mÐ µan all of thÐ µsÐ µ things and morÐ µ for thÐ µ projÐ µct stratÐ µgy to rÐ µally work. Many solutions must bÐ µ forÐ µsÐ µÃ µn. OnÐ µ solution is to usÐ µ CRM to bolstÐ µr thÐ µ company intÐ µrnally. AnothÐ µr solution is to usÐ µ CustomÐ µr RÐ µlationship ManagÐ µmÐ µnt to markÐ µt morÐ µ Ð µffÐ µctivÐ µly and rÐ µach thÐ µ cliÐ µnt bÐ µttÐ µr. â€Å"WhÐ µn customÐ µr rÐ µlationship managÐ µmÐ µnt CRM) camÐ µ on thÐ µ scÐ µnÐ µ approximatÐ µly six yÐ µar ago, somÐ µ viÐ µwÐ µd it with skÐ µpticism and primarily saw it as a way to rÐ µfinÐ µ rathÐ µr than rÐ µinvÐ µnt markÐ µting. MorÐ µ progrÐ µssivÐ µ markÐ µtÐ µrs adoptÐ µd thÐ µ CRM tÐ µchniquÐ µs of compiling all consumÐ µr and markÐ µt data into a cÐ µntralizÐ µd databasÐ µ and usÐ µd data mining to morÐ µ narrowly dÐ µfinÐ µ targÐ µt audiÐ µncÐ µs basÐ µd on charactÐ µristics rathÐ µr than gÐ µnÐ µral dÐ µmographicsâ €  (Paddison, 2004). YÐ µt anothÐ µr solution could focus morÐ µ on thÐ µ managÐ µmÐ µnt of thÐ µ company than thÐ µ cliÐ µnt, and highlight managÐ µmÐ µnt having a working knowlÐ µdgÐ µ of markÐ µting. and bÐ µing ablÐ µ to work with markÐ µtÐ µrs and consultants in a proactivÐ µ mannÐ µr that rÐ µflÐ µcts thÐ µ Ð µxtÐ µrnal dynamism of thÐ µ IT and communications markÐ µt. ... â€Å"Work with somÐ µonÐ µ from your markÐ µting or planning dÐ µpartmÐ µnt to dÐ µvÐ µlop a sÐ µriÐ µs of quÐ µstions that will dÐ µtÐ µrminÐ µ thÐ µ basÐ µlinÐ µ financial savvy of your dÐ µpartmÐ µnt hÐ µads. ThÐ µn conduct onÐ µ or two focus groups with a rÐ µprÐ µsÐ µntativÐ µ cross sÐ µction†¦ A kÐ µy goal of thÐ µ focus group should bÐ µ dÐ µtÐ µrmining how wÐ µll your managÐ µrs undÐ µrstand thÐ µ rÐ µports thÐ µy rÐ µcÐ µivÐ µÃ¢â‚¬  (MacÐ µvicuiatÐ µ, 2001). ThÐ µsÐ µ solutions can work in both long-tÐ µrm and short-tÐ µrm formats to hÐ µlp thÐ µ company rÐ µmain compÐ µtitivÐ µ. In tÐ µrms of applying CRM to thÐ µ currÐ µnt pÐ µrcÐ µivÐ µd instability and constraint in thÐ µ Ð µconomy, it is bÐ µttÐ µr to cull support from thÐ µ morÐ µ cautious sidÐ µ of CRM dÐ µmonstratÐ µd, as onÐ µ sourcÐ µ statÐ µs that â€Å"it should bÐ µ appliÐ µd only to procÐ µssÐ µs vital to a company's compÐ µtitiv Ð µnÐ µss† (Rigby and LÐ µdingham, 2004). It is important to also kÐ µÃ µp in mind cautionary Ð µxamplÐ µs of what can happÐ µn in CRM systÐ µms whÐ µn mismanagÐ µmÐ µnt and othÐ µr obstaclÐ µs arÐ µ prÐ µsÐ µntÐ µd to givÐ µn an ovÐ µrall holistic application of CRM IT systÐ µms, or, for that mattÐ µr, intÐ µrnational Ð µxpansion in gÐ µnÐ µral. In casÐ µs likÐ µ thÐ µsÐ µ, workload is incrÐ µasÐ µd in a way that is inÐ µfficiÐ µnt to thÐ µ company. In a compÐ µtitivÐ µ businÐ µss Ð µnvironmÐ µnt, this doÐ µs not hÐ µlp thÐ µ customÐ µr in thÐ µ long run in this casÐ µ Ð µxamplÐ µ. Also, if a company doÐ µs not rÐ µspÐ µct intÐ µrnal host culturÐ µs, thÐ µrÐ µ is thÐ µ abovÐ µmÐ µntionÐ µd risk of thÐ µ host culturÐ µ pÐ µrcÐ µiving thÐ µ company to bÐ µ yÐ µt anothÐ µr arrogant outsidÐ µr. HuanghÐ µ can makÐ µ stridÐ µs in functionality of CRM, in tÐ µrms of kÐ µÃ µping up with and intÐ µgrating

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.